Sjuk på lovet - underbart!

Har hög feber och ligger och degar. Det spelar iallafall ingen roll. Jag SKA till stallet imorgon!
Träningen då. Det var nog den bästa hitills. Frågade Sofia om hon tyckte jag skulle ha snodd. Och det tyckte hon att vi skulle prova. I början var det lite krångligt, men HELT plötsligt så bara funkade allting. Skänkelvikningar måste jag träna på men henne. Men annars så gick det super! Hon gick i stadig fin form och snodden var inte ens spänd :o Till slut tog vi av den och visst, det kke int gick lika bra. Men hon höll formen ibland och det är framsteg :D Nu ska jag ha den när hon är stretig osv. Visste att hon skulle funka bra med snodd. Nu kör vi på denna planen, tror på det asså. Duss kmr att kännas SÅ fräch :)
Vi gör verkligen framsteg VARJE dag. Hon gick t.ex in i transporten direkt igår :D Åh vad jag är stolt över henne. Ni kan int ana ;D
Vann btw en bloggtävling hos Lina O.o jag vinner verkligen ALIDIG bloggtävlingar, så detta var ju dunder :D
NU: Knarka alvedon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0