Sadeln sitter alltså inte som den ska...

Sad but true. När vi kom till Nina sa hon direkt:
-Sadeln är för stor och SITTER inte bra....
Hon sa oxå lite andra saker oxå, som faktiskt VA sant. Så vet ni vad? Jag fick träna BARBACKA! Men hon rörde sig mkt bättre och vi fick ta och gilla läget liksom. Träningen var den bästa hilltis och vad ska jag säga.. Nina Karlsson, A-tränare är så otroligt bra. Ger possetiva vibbar, ja magiskt helt enkelt.
Så nu blire att rida barbacka förutom vid långa uteritter och hoppning/tävling. Men vi ska till mustang så snart vi kan!
Desstom så tyckte hon att det var obehagligt att gå i form, och hon har byggt upp fel muskler. Detta har Nina sagt och det litar jag på!
Hon går ju i form med sadel, men hon TYCKTE int om det, det gjorde ont på henne :(
Barbacka a la Maya och duss ;)
Min fina pingla!
Sen tog ju Emma 1000000000000000 kort för några dagar sen på mig och alicia på tävlingen.
Edit: Emma hoppas att det var OK att jag fick låna bilderna :D Puss på dej <3
Nu ska jag lyssna på Somebody I use too know!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0