Mustang

Är just nu i bilen och är påväg till Mustang! Varför, för att sadeln sitter knas... Som ni kke fattar bloggar jag från mobilen. Ska göra det oftare:-D Kom på en sak. Har ju bara sagt till er att jag har en häst som heter Dussan osv. Men har int sagt om hon är pigg el seg, svår el lätt ja bi fattar. Så nu berättar jag lite om hur hon är: I hoppningen så kan hon rätta till konstiga svängar till bra svängar. Kan hoppa nästan vad som helst, hur som helst och hur högt som helst! I dressyren så är hon S A M A R B E T S V I L L I G! Så fort man kortar upp tyglarna, fattar hon direkt! Men så bra som det går nu, gick det verkligen int på provridningen! Men det var ändå ngt som gjorde att jag tänkte: oj vilken toppenponny! Nu kke ni har fått en liten uppfattning om hur hon är och så :) Vene hur man lägger upp bild så det får bli bildlöst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0