Hur jag får ihop min vardag

Ibland tänker man:
Hur hinner man allt när jag har häst? Kompisarna, skolan, andra sporter osv...
Jag har stallet väldigt nära mitt hem. Tar kke 10 min med buss och 5 med bil. Så innan jag åker till stallet kke jag är med ngn kompis..? Annars är jag med dem på mina hästfria dagar eller på helgen.
Skolan har aldirg varit ett problem för mig. Brukar ha runt två läxor/vecka och lite prov då och då. Kollade nyss mina omdömen och det ser bra ut trots att jag int anstränger mig så mkt för att kunna allt. Jag kan det bara xd
Sen kommer ju cirkusen... Som TUR är så är ju den på söndagar. Fast söndagar=tävling så man missar ju en del. Men det jämnar ut sig på sommaren. Jag brukar alltid göra mitt nummer till föreställningen INNAN tävlings sessången satt jag int behöver oroa mig över det ;)
Och det är så jag hinner allt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0