Hejs svejs!

Bra rubrik :D NOT
Blev klar så snabbt idag så jag passar på att göra ett inlägg!
Idag äre skola like always. Ska göra en liten "redovisning" om Kinas djur med mina kompisar
idag. Men det ska säkert gå bra!
Efter skolan drar jag och Thea till stallet, mockar, fixar mat osv. Kom på att jag ärligt talat int har ridit ut ngt i veckan. Eller hoppat heller. Så då kom jag på den perfekta kombinationen.......... Hoppa terräng! Gud vad hon kmr blir taggad :) Får se om Thea vill hoppa upp en sväng? Kke skritta av eller ngt sånt..?
Ja min dag alltså :D Imorgon blire stan med Becca, mamma tar min fina ponny ;)
Hahah va bara tvungen att lägga upp denna glada dussan xd
RIP PICNIK IDAG D':


Kommentarer
Anonym

Vad Hände på mustang? :)

2012-04-19 @ 09:06:01
URL: http://Nattstad.se/thebruds
Kajza

Fin blogg. =)

2012-04-25 @ 13:02:25
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0