Har int bloggat idag va?

Minnesförlust xd Men jag har int gjort det, eller ju det har jag men vi kör på ett till va?
Dagen startade med att jag låg och snoozade till 09.00! Den du! Haha var flera veckor sen som det hände.. Sen åt jag lite frulle oc gick runt och gjorde ingenting. Deppar lite just för att det är SISTA dagen på lovet. Men sen kmr ju sommarlovet och DET är int fel ;I
Åkte till stallet vid 1 och mockade, fixxa mat och ja det vanliga helt enkelt! Pratade med Lisa och Kajsa(som har häst där ;) ) och vi bestämmde oss för att rida till vedyxaskogen ist. Så det blev att rida i HÄRLIG skog i typ en timme. Haha jag och Kajsa gick nästan vilse, men jaja. Sen vare lite läskiga broar som Dussan INTE skulle gå över. Men det löste sig tillslut.
Lillebror fick rida lite oxå, roligt för honom :D Imorgon - hoppträning TAGGA! Jag och Maja ska int bara ha samma namn, lika söta ponnysar utan oxå samma rosa outfit :] Det blir säkert bra!
Herregud vad Dussan känns fräch och fin @ the moment! Hoppar fina språng, har fina steg i dressyren och är coollugn i terängen(när det int gäller broar). Tänket hålla denna frächet på henne ett tag nu genom att ha noga gjorde scheman, bra träning och mycket kärlek. En ny sadel så är allt perfa!!
Vill ni ha film på Dussan och mig? Kmt isf!
Foto: Kajsa
Kamera: Sony 120
Plats: Vedyxaskogen, framför en sten c:
Edit: Igga min sits va?
Foto: Mamma
Kamera: SONY 120
Plats: UPK, tävlingen.
Edit: Dussan var dötti!
Som ni märker så var det int min systemkamera som jag fottades med. Utan familjens lilla kompaktkamera som vi har när vi åker mkt och det blir jobbigt att ha stora systemen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0