Därför tog jag paous

-BERÄTTAR LITE SNABBT FÖR JAG HAR BRÅDIS XD-
I fredags så tränade ju jag för Sofia. Hon berättade att en i laget inte kunde tävla och undrade ifall jag kunde hoppa in.
Och ja jag vet att jag igentligen inte var redo för det. Men jag såg det mer som en träning inför den 27. Hon har ju aldrig varit på dressyrtävling, så vi såg det som en träning.
Söndagen kom och vi förberedde. Lasta och körde iväg. Red fram och båda var väl nervösa. Väl inne på banan blev hon spänd osv, jag ville inte gå ut för mkt i hörnen ifall hon skulle hoppa ut xd
Men är ändå nöjd med oss. Vi fick 58.966%. Men alla tyckte att det var för lågt :p
Låg 4:a tills de två sista red, då blev jag ner puttad..
Fler bilder kommer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0