Banan doppat i chocklad

Tänkte att jag skulle åka till stallet lite senare än vad jag brukar denna dag. Så då kom jag på den bästa idén!
Eftersom att jag hade trekamp i söndags med tjejerna i min  klass, så fick jag ju VÄLDIGT mkt choklad. Så jag gjorde vattenbad och smälte chokladen. Tänkte gå till konsum och köpa jordgubbar, men fick nöja mig med det som fans hemma: Banan. Men det funkade bra att doppa banan i choklad! Så jag satt och myste med att läsa en tjej tidning och äta choklad med banan. Filmade allt; Hur man gjorde osv, men det kom aldrig upp :/
Åkte sedan vidare till stallet för att longera och köra frihetsdressyr. Gick väldigt bra och hon lyssnade. Dock fick hon ett ryck en gång när några skrattade, men annars gick det fin fint!
Fett ful och oredigerad bild )':


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0